Eu cu cine votez?

Azi, 25.11.2007, vor fi alegeri. Se vor alege europarlamentarii care vor reprezenta Romania si vom decide, noi romanii, daca la viitoarele alegeri se va vota numele unui candidat la Parlament sau numele unui partid, adica se va decide asupra votului uninominal.

Fata de alte campanii electorale, cea pentru europarlamentare mi s-a parut cam absenta. In afara de cateva sute de postere cu PNL si PSD, si cateva cu PIN, PNTCD si PC nu prea am zarit mare lucru prin oras, atat doar am mai auzit cate o masina de la care urla un difuzor facand campanie pentru vreun partid.

Poate pe la TV a fost ceva campanie, dar cum nu am TV, asteptam sa gasesc articole in editiile electronice ale cotidienelor locale, dar acestea au fost lipsa. Asa ca sunt nedumerit si nu am nici cea mai vaga idee cu cine sa votez!

Mergeti la vot! Poate odata si odata o sa apara schimbarea in tara si o sa ajungem sa vedem si noi luminita de la capatul tunelului.

Explore posts in the same categories: Evenimente, Iasi, Oras

Etichete: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Lasă un răspuns

