O noua metoda de cersit

Azi am fost într-un supermarket din Iaşi să-mi fac câteva cumpărături. La ieşire am observat 2 copii cam de 8-9 ani care ziceau ceva, m-am uitat la ei urât şi nu i-am băgat în seamă. În timp ce aranjam cumpărăturile, am auzit ce doreau: coşurile de cumpăraturi că să scoată banii puşi pentru deblocare. Între timp se lăudau unul către altul: unul zicea că a strâns 7.5 RON iar celălalt 9.5 RON. Şi asta doar într-o oră deoarece când am intrat în magazin aceştia nu erau acolo. Profitabilă meserie au acei copii. Se pare că paza acelui magazin trăgea un pui de somn. Ruşinică!

Explore posts in the same categories: Aiurea

Lasă un răspuns

